بیوگرافی آمبر سینها آمبر سینها نویسنده هندی الاصل این کتاب وکیلی علاقه مند - نشر پیله

بیوگرافی آمبر سینها

آمبر سینها
Rate this post

آمبر سینها

آمبر سینها نویسنده هندی الاصل این کتاب وکیلی علاقه مند به حوزه اینترنت و فناوری از منظر مواجهه قانون  است. او شیفته  فناوری‌های نوظهور بر چارچوب‌های قانونی موجود است و اینکه قوانین چگونه باید در پاسخ به این فناوری ها تکامل پیدا کند.

او در مرکزی تحت عنوان « اینترنت و جامعه»  (CIS)،کار می‌کند، مرکزی که برنامه‌های مربوط به حریم خصوصی، داده‌های کلان، امنیت سایبری و هوش مصنوعی را مدیریت می‌کند.

در مرکز اینترنت و جامعه، آمبر روی مطالعات موردی متعدد درباره استفاده بالقوه از کلان داده در حکمرانی در هند و چالش‌هایی که ممکن است در آینده ایجاد کند، کار کرده است.

او همچنین در سالهای اخیر کار مربوط به حریم خصوصی در هند را در CIS رهبری کرده است. پرونده های مهمی را در همین حوزه داوری کرده و مطالب زیادی درباره شان نوشته است.

آمبر گزارشی  برای نشان دادن مشکلات مربوط به افشای عمومی شماره‌های Aadhaar( چیزی شبیه کد شناسایی ملی) توسط وب‌سایت‌های دولتی و امکان استفاده از آنها برای سواستفاده های مالی نوشته است.

این گزارش به طور گسترده در رسانه ای پوشش داده شده و همچنین در استدلال های دیوان عالی کشور و بحث های مجلس هند به آن اشاره شده است.

او در دانشکده حقوق ملی دانشگاه هند، بنگلور و دانشگاه کریست، تدریس کرده است. آمبر که فارغ التحصیل دانشکده حقوق ملی دانشگاه هند، بنگلور است برای  نشریاتی مانند The Wire، The Economic Times، Deccan Herald و The Quint هم مطلب نوشته است.

آمبر قبل از ورود به عرصه کار در سیاست عمومی، به عنوان یک وکیل شرکتی کار می کرد و مدیریت مشاوره  در حوزه استارتاپ ها را بر عهده داشت.

80000تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *