بیوگرافی جان گلدن جان گلدن در آگوست 2008، به عنوان رئیس و مدیرعامل به هوثویت - نشر پیله

بیوگرافی جان گلدن

جان گلدن
Rate this post

جان گلدن

جان گلدن در آگوست 2008، به عنوان رئیس و مدیرعامل به هوثویت پیوست. سوابق چشمگیر جان به عنوان یک رهبر اثبات شده به همراه تجارب گسترده او در صنعت یادگیری، پایه و اساس دیدگاه استراتژیک او از موفقیت هوثویت را فراهم می­سازد. او از زمان پیوستن به این شرکت مسئولیت تغییر نام تجاری سازمان و همچنین تعریف مجدد ضمانت ارزش آفرینی و استراتژی بازار را برعهده داشته است. او همچنین ابزارها و قابلیت­های جدید و مبتکرانه­ای را برای تکمیل پیشنهادات اولیه معرفی کرده است.

جان قبل از همکاری با هوثویت، به عنوان معاون ارشد آموزش و توسعه مشاغل در انجمن بانکداران وام مسکن فعالیت می­کرد. جان از مرکز بین المللی علوم یادگیری به MBA ملحق شد؛ یک شرکت استارتاپی که محصولات توسعه حرفه­ای را برای مربیان  K-12 فراهم می­کرد. او در آنجا معاون بخش خدمات آموزشی بود و مسئولیت توصیف و آموزش استراتژی بازار را بر عهده داشت. قبل از آن، گلدن معاون محصولات و برنامه­ها و عضو تیم اجرایی در نیو هاریزون CLC، بزرگ­ترین شرکت مستقل در زمینه آموزش IT، بود. او در آنجا توانست یک بخش تجاری 32 میلیون دلاری را مدیریت کند.

گلدن حرفه خود را در صنعت یادگیری در اسمارت فورس در دوبلین ایرلند آغاز کرد و سپس به شرکت سیلکون ولی در کالیفرنیا رفت. او در آنجا مسئولیت توسعه و ارائه ابتکارات استراتژیک به بازار را بر عهده داشت. جان مدرک لیسانس خود را از دانشکده ترینتی در دوبلین، و مدرک فوق لیسانسش را نیز از دانشگاه شهر دوبلین در ایرلند اخذ کرد.  

125000تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *