بیوگرافی سهیل ارجمند سهیل ارجمند عکاس، فیلمساز و مدرس دانشگاه است. - نشر پیله

بیوگرافی سهیل ارجمند

سهیل ارجمند
4/5 - (4 امتیاز)

سهیل ارجمند

سهیل ارجمند عکاس، فیلمساز و مدرس دانشگاه است. از دوازده‌سالگی پس از دریافت اولین درس عکاسی از یک دوست، دوربین به دست می‌‌گیرد و شروع به عکاسی می‌کند.

یک دوربین عکاسی قطع متوسط آنالوگ که پیش‌تر متعلق به پدرش بوده است. سال‌ها تلاش کرده که بیشتر در زمینه عکاسی و فیلمسازی بیاموزد و در همین مسیر در سال 1365 به انجمن سینمای جوانان ایران می‌پیوندد و به فیلم‌سازی کوتاه می‌پردازد.

 جوایزی را در این مسیر دریافت می‌کند از جمله برگ بلورین بهترین فیلم‌برداری از دهمین جشنواره سراسری سینمای جوان.

نهایتاً کار عکاسی و فیلمسازی برای او به شغل اصلی تبدیل می‌شود. به دانشگاه می‌رود، در رشته عکاسی تحصیل و تدریس می‌کند.

در چندین جشنواره عکس به‌عنوان شرکت‌کننده و یا به‌عنوان داور جشنواره حضور دارد. کتاب “عکاسی پایه” او توسط انتشارات ساکو و “روایت داستان برای فتوژورنالیست‌ها” توسط نشر پیله منتشر شده است و کتاب‌های دیگری در دست ترجمه دارد که به‌زودی منتشر خواهد شد.

سال‌ها حضور او در مدیاسیتی دبی (Dubai Media City) به‌عنوان کارگردان خلاق برای فیلم و تبلیغات (Creative Director for Film and Advertising)، همکاری با رسانه‌های جمعی و شرکت‌های تبلیغاتی بین‌المللی به تجربه کار با استانداردهای جهانی او می‌افزاید.

اینک در تهران مشغول به همکاری با شرکت‌های تبلیغاتی و فیلمسازی است، در دانشگاه و مؤسسات آموزشی، همچنین به طور خصوصی به تدریس دروس مربوطه می‌پردازد.

قیمت اصلی 144500تومان بود.قیمت فعلی 120000تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *