چرا می‌خواهید یک گزارش تصویری تهیه کنید؟ قبل از شروع ماجراجویی - نشر پیله

چرا می‌خواهید یک گزارش تصویری تهیه کنید؟

کتاب روایت داستان برای فتوژورنالیست ها
Rate this post

گزارش تصویری

قبل از شروع ماجراجویی ، از خود بپرسید که چرا می‌خواهید این کار را انجام دهید. اگر یک مبتدی هستید، ممکن است در شرف سرمایه گذاری باشید که هرگز بازگشت آن را نخواهید دید.

اگر شما یک عکاس صنعتی هستید که مشتاق گسترش افق حرفه ای خودتان هستید، مشتریان خود را حفظ کنید. در بازاری که مجلات در آن هزینه کمتر و کمتر پرداخت می‌کنند، تهیه گزارش تصویری به یک کالای لوکس تبدیل می‌شود.

از طرف دیگر، اگر تمایل دارید آنچه را که فقط و فقط خود می‌توانید در مورد یک موضوع خاص ببینید را به اشتراک بگذارید، معطل نکنید و دنبال آن بروید!

حرف من، در اینجا این است که یک عکاس حرفه ای از طریق تصاویری که می گیرد زندگی خود را تأمین می کند. برای من منطقی است که اگر بدانم تصاویر یک موضوع به خوبی به فروش می‌رسند و با تعداد زیادی از بینندگان به اشتراک گذاشته می شوند، می توان به آن موضوع پرداخت. پاداش فقط مالی نیست. 

احساس خوبی است که بدانیم هزاران خواننده ممکن است از خواندن گزارش من الهام بگیرند. می‌شود آن را دلیل خوب نامید.

ممکن است همه با من هم عقیده نباشند. من آماتورهایی را می‌شناسم که فقط با لذت بردن از عکس‌برداریِ گزارشی خلاقانه خوشحال هستند.

فارق از هر دلیلی که شما را به انگیزه ای سوق می دهد، پیشنهاد من این است که در ذهن خود این موضوع را کاملا روشن کنید تا بتوانید رویکردی را که مناسب ترین راه را برای رسیدن به هدف تان است انتخاب کنید.

این عمل، کار را بسیار راحت تر می کند و زمان کار شما پربارتر و آرامتر خواهد بود.

ما قبلا اینجا در این مورد مطلبی را منتشر کرده ایم

برگرفته از کتاب روایت داستان برای فتوژورنالیست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *