زندگی‌نامه و بیوگرافی دینش دسوزا دینش دسوزا محافظه کار جمهوریخواه در آمریکا.... - نشر پیله

بیوگرافی دینش دسوزا

دنیش دسوزا
Rate this post

دینش دسوزا در 25 آوریل 1961 در خانواده ای متوسط در بمبئی هند متولد شد. والدین او از کاتولیک های رومن در ایالت گوا در غرب هند بودند.

دینش تحصیلات عالیه‌ی خود را در مدرسه عالی STANISLAUS  به پایان رساند، و در سال 1976 در کالج  SYDENHAM در بمبئی تحصیلات خود را تکمیل کرد.

در سال 1978 دسوزا به عنوان دانشجویی مبادله ای به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و در مدرسه عمومی شهر پاتاگونیا در ایالت آریزونا مشغول به تحصیل شد.

سپس به کالج دارتموث رفت و نهایتاً در سال 1983 عضو انجمن PHI BETA KAPPAشد. هنگامی که در دارتموث بود به عنوان ستون نویس در مجله THE DARTMOUTH REVIEW  پیرامون موضوعات مختلف اقدام به نگارش و یادداشت کرد.

بعداز آن در ماهنامه PROSPECT  که تحت حمایت مالی دانشگاه پرینستون بود کار می کرد. او در سال‌های 1978 تا 1988 میلادی مشاور برنامه ریزی در دولت رونالد ریگان بود.

او در نهایت در سال 1991 شهروندی آمریکا را کسب کرد. و در سال 1992 با دیکسی بروباکر ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد، ولی بعداز سال 2010 که به عنوان رئیس موسسه کینگزکالج معرفی شد از همسرش جدا شدو در سال 2016 با خانم دبورا فانچر ازدواج کرد.

دبورا فعال سیاسی محافطه‌کار و صاحب دو فرزند بود. در حال حاضر در شهر هیوستون ایالت تگزاس زندگی می کند. او به عنوان نویسنده و مستندساز فعالیت می کند و صاحب چندین کتاب و فیلم مستند از جمله مستند «آمریکای هیلاری: تاریخ پنهان حزب دموکرات» می باشد.

قیمت اصلی 145600تومان بود.قیمت فعلی 133000تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *