زتدگی‌نامه و بیوگرافی زیگموند فروید کتاب های فروید تاملاتی درباره جنگ و مرگ فروید - نشر پیله

بیوگرافی زیگموند فروید

زیگموند فروید
5/5 - (1 امتیاز)

زیگموند شلومو فروید یا زیگموند فروید زادهٔ ۶ مهٔ ۱۸۵۶ درگذشتهٔ ۲۳ سپتامبر ۱۹۳۹عصب  شناس برجسته اتریشی و بنیانگذار علم روانکاوی، به عنوان یک روش درمانی در روانشناسی بود.

نظریات و کارهای فروید به واسطه اعمال هر روزه آن در زندگی روزمره می تواند زندگی ما را ارتقا بخشد. همچنین فروید بر نصیحت کردن تاکید داشت، او بر روانشناسی غیر معمولی متمرکز بود، هدف من این است که نشان دهم ما می توانیم از این ایده ها استفاده کنیم و بر چگونگی شناخت خود و دنیای اطراف خود در قرن بیست و یکم اعمال کنیم.

نه تنها می توانیم زندگی منطقی و رضایت بخشی داشته باشیم بلکه می توانیم بر بسیاری از مشکلات سیاسی و اجتماعی چیره شویم اگر بدانیم احساسات، نیاز ها و ناخوداگاه ما چگونه عمل می کنند.

اولین قدم در این راه  تعریف کردن روند علمی است و این که فروید چگونه آن را در زندگی هر روزه به کار می گیرد. همانطور که در فصل دوم خواهم گفتم در یکی از سطوح پایه، علم مدرن به دنبال دلایلی است که واقعیت را قضاوت کند؛ اول با حذف کردن تمام نظریاتی که از قبل موجود بوده و سپس سنجش نظریاتی که بر خلاف واقعیات تجربی واکنش می دهند.

هدف فروید از روانکاوی، کمک به افراد برای به کار گیری این روش علمی در ادراک زندگی شخصی و دنیای اطرافشان بود. در یکی از اساسی ترین سطوح، فروید بررسی کرد که چرا برای بعضی افراد دشوار است از چیزی که اصل واقعیت می نامد دوری کنند و در بسیاری از کار هایش راه های مختلفی که مردم از زندگی واقعی خود فرار می کنند را بررسی کرد.

37500تومان
46500تومان
ناموجود
35500تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *