عکاسان بسیاری با گزارش‌هایی عالی و آماده عکاسی مستند و شبکه های اجتماعی - نشر پیله

عکاسی مستند و شبکه های اجتماعی

کتاب روایت داستان برای فتوژورنالیست ها
Rate this post

انتشار بر روی اینترنت

این روزها، عکاسان بسیاری با گزارش‌هایی عالی و آماده انتشار هستند که به سختی موفق به ملاقات با یک سردبیر نشریه می‌شوند، و به احتمال زیاد هم، کار آنها رد خواهد شد.

البته، عکاسان زیادی هم وجود دارند که عکس‌هایی متوسط دارند و خودشان را می‌کشند که کار‌هایشان منتشر شود. مجلات کاغذی به عکاسان پول پرداخت می‌کنند (خوب، گاهی هم پرداخت نمی‌کنند).

تعداد کمی از مجلات آنلاین مبلغ کمی به مشارکت کنندگانشان پرداخت می‌کنند، اما اکثریت آنها فقط دیده شدن را ارائه می‌کنند. اگر شما حرفه‌ایی هستید، می‌دانید که دیده‌شدن صورتحساب‌هایتان را پرداخت نخواهد کرد.

اما این روش کارکرد اینترنت است: بنابراین، چگونه یک عکاس قادر به تامین بودجه خود و دوام کسب و کارش خواهد بود؟ این پرسشی است که چند هزار عکاس این روزها از خود می‌پرسند. قواعد در حال تغییرند، و هیچکس پاسخ درستی ندارد.

در هر صورت، مجلات آنلاین می‌توانند خیلی گزینشی عمل کنند، و اگر قصد همکاری با آنها در زمینه نشر را دارید، باید از دستورالعمل آنها پیروی کنید تا خود را در صف آنها قرار دهید.

حتی برخی از آنها هزینه چاپ هم دریافت می‌کنند. اخیرا در جایی این آگهی را خواندم:”مجله عکاسی جدید-به چند عکاس نیاز است. ما از عکاسان پذیرفته شده وجهی دریافت نخواهیم کرد”.

عجب! ما قبلا بابت عکس‌هایمان وجه دریافت می‌کردیم! به هر حال، نت ابزار خوبی برای معرفی خود است. به شما در جهت دسترسی به مخاطبان بیشتر و شناخته شدن کارتان کمک می‌کند. سعی کنید از آن استفاده کنید نه اینکه مورد استفاده آن قرار بگیرید.

ما قبلا اینجا در این مورد مطلبی را منتشر کرده ایم

برگرفته از کتاب روایت داستان برای فتوژورنالیست‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *