زندگی‌نامه و بیوگرافی دیو کنچر مروری بر زندگی‌نامه نویسنده کتاب بازگشت به خانه - نشر پیله

بیوگرافی دیو کنچر

بازگشت به خانه
Rate this post

درباره نویسنده:

DAVE CENKER نویسنده داستان‌­­های عاشقانه است، داستان­‌هایی را می‌­نویسد که با زیبایی از احساسات پر شده است و قلب را پرورش می‌­دهد، در حالی که شخصیت‌­های انسانی را در شرایط مختلف بررسی می‌­کند.

او از فرصت برقراری ارتباط با خوانندگان از طریق ریسمان احساسی مشترک و احساسات مسحور شده یک داستان عاشقانه  با مخاطب بی ­انتها قدردانی می‌­کند. او اعتقاد دارد مانند کافئین قهوه که آرامش را برای بدن تأمین می‌­کند، داستان‌­های او نیز کافئین را برای روح تأمین می‌­کند.

میل به نوشتن در دوران مدرسه در او بیدار شد، نوشتن داستان یک صفحه‌­ای با موضوع دلخواه به‌عنوان فعالیت درسی همانند یک سوئیچ در ذهن او جریانی را برقرار کرد. با این حال ده­‌ها سال طول کشید تا عشق به نوشتن و برقراری ارتباط حسی با دیگران را در خود کشف کند.

این نویسنده همراه همسر و پسرش در فلوریدای آمریکا زندگی می‌­کند. او به همراه همسر زیبا، پسر شگفت انگیزش و سه گربه (فرمانرواهای واقعی خانه) در ایالت سانشاین زندگی می کنند.

او نوشتن داستان‌­های کوتاه را، راه بهتری جهت برقراری ارتباط با دیگران می‌­داند. با این حال داستان­‌های بلندی همانند شانس دوم (2015)، سرگردانی (2017)، بین خطوط (2019) از آثار او است.

همچنین در حال حاضر مشغول به نگارش کتاب شماره 2 از سری Pigeon Grove  با عنوان “آشفتگی با شکوه” است.

ادبیات داستانی

کتاب بازگشت به خانه

80000تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *