زندگی عادی انسان بگذارید زندگی عادی انسان را با تصور کردن قبر دنبال کنیم - نشر پیله

زندگی عادی انسان

کتاب چیزی که من اعتقاد دارم
Rate this post

تصور زندگی عادی

بگذارید زندگی عادی انسان را با تصور کردن قبر دنبال کنیم و به این نکته توجه داشته باشیم که اخلاق خرافاتی، رنج قابل پیشگیری را قابل تحمل می کند. من با این مفهوم شروع می کنم، زیرا در اینجا تأثیر خرافات به طور ویژه ای قابل توجه است.

اگر زن و مردی با هم ازدواج نکرده باشند، کودک آنها نامشروع بوده و جای هیچ دفاعی باقی نمی ماند. اگر هر کدام دارای بیماری های مقاربتی باشند، احتمالاً کودک نیز آن را به ارث می برد. اگر آنها به خاطر درآمد بیشتر خانواده، فرزندان زیادی را به دنیا آورده باشند، احتمالاً  فقر، سوتغذیه، ازدحام جمعیت و زنای با محارم و نزدیکان وجود خواهد داشت. با این حال اکثریت قریب به اتفاق اخلاق گرایان با هم به این نتیجه رسیدند که والدین نمی بایست می فهمیدند که چگونه از این بدبختی جلوگیری کنند.

برای خوشحال کردن این اخلاق گرایان، زندگی شكنجه آوری به ميليون ها انسان تحمیل شد که هرگز نباید به وجود می آمدند، فقط به این دلیل که تصور می شد مقاربت جنسی گناه است مگر اینکه با میل به فرزند آوری همراه باشد، اما  گناه نیست وقتی با این خواسته انجام گردد، حتی اگرفرزندان از نظر انسانی مطمئناً بدبخت شوند. ناگهان کشته شدن و سپس خورده شدن که سرنوشت قربانیان آزتک بود ، رنج به مراتب کمتری نسبت رنج کودکی متولد شده در خانواده ای  بدبخت وآلوده به بیماری مقاربتی است.

اما این رنج، عمدا توسط اسقف ها و سیاستمداران به نام اخلاق تحمیل شده است. اگر آنها کمترین بهره ای از عشق یا ترحم به کودکان برده بودند،  آنها نمی توانستند چنین ظلم شیطانی را در  دستورالعمل های اخلاقی خود جای دهند.

در بدو تولد و در اوایل شیرخوارگی، ​​کودکان بیشتر از علل اقتصادی تا خرافات رنج می برند. زمانی که زنان از طبقات مرفه، فرزندی را  به دنیا می آورند ، آنها از بهترین پزشک و پرستار، رژیم و استراحت مناسب و تمرینات ورزشی لازم برخوردارند.

اما زنان طبقه کارگر از این مزایا برخوردار نیستند و غالباً فرزندانشان به دلیل فقدان امکانات لازم می میرند. کمک های کمی از طرف مقامات دولتی برای مراقبت از مادر و کودک ارائه می شود که با اکراه می باشد. در لحظه ای که مادران به خاطر صرفه جویی در هزینه، به نوزادان خود شیر کمتری می دهند، مقامات مبلغ هنگفتی را  برای سنگفرش مناطق مسکونی پولدارنشین صرف می کند که ترافیک کمی در آن وجود دارد.

آنها باید بدانند که با اتخاذ این تصمیم، تعداد مشخصی از کودکان طبقه کارگر را به جرم فقر محکوم به مرگ می کنند. هنوز حزب حاکم توسط اکثریت عظیم کشیشان حمایت می شود، ​​که پاپ در رأس آنها بوده و نیروهای عظیم خرافات را در سراسر جهان به حمایت از بی عدالتی اجتماعی گسترش می دهد.

ما بیشتر اینجا مطلبی را  در این رابطه منتشر کرده ایم

برگرفته از کتاب  چیزی که من اعتقاد دارم

44500تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *