جو بایدن به یک مجری سیاه‌پوست برنامه رادیویی رسانه در دستان جناح چپ - نشر پیله

رسانه در دستان جناح چپ

کتاب شمارش معکوس تا سوسیالیسم
Rate this post

رسانه و جناح چپ

  • جو بایدن به یک مجری سیاه‌پوست برنامه رادیویی گفته بود:
  • اگر شما در دوراهی انتخاب بین من یا ترامپ هنوز در حال ارزیابی کردن
  • هستید و برای رأی دادن به من شک و تردید دارید، سیاه‌پوست نیستید.

سال‌های زیادی در کنگره بوده‌ام، آن‌قدر که ایمان دارم اگر یک جمهوری‌خواه این حرف‌ها را به زبان می‌آورد به هیچ وجه نمی‌توانست قسر در رود و از اتهامات درامان نمی‌ماند.

اما زمانی که یک دموکرات اینچنین زشت و نادان و بی‌عاطفه صحبت کند، بلافاصله یک گروه از باسمه‌کاران رسانه وارد عمل می‌شوند تا ثابت کنند دموکرات‌ها در پای کار و در موقعیت‌های حقیقی، آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسند، بی‌رحم و کریه نیستند.

هیأتی از بازرسان حقیقت‌یاب در گروه متفکران جناح چپ، سازمان‌های پروپاگاند سوسیالیستی و مجاری رسانه‌ای، سریعاً دست به کار می‌شوند تا هر انتقادی را زیر سؤال ببرند و برای غیرموجه بودن آن حکم صادر کنند.

بسیاری از مخاطبین رسانه جریان اصلی، حتی از محتوای انتقادها هم اطلاعی ندارند و صرفاً در خصوص عدم پذیرش انتقادها از طرف سوسیالیست‌ها، خبرهایی دریافت می‌کنند.

من که یکی از دیوانه‌وارترین حملات رسانه‌ای علیه خودم را تاب آورده‌ام، یک استراتژی ساده و کاربردی برای مقابله با این جریانات و این گروه‌ها دارم و آن این است که هیچ محافظه‌کار یا جمهوری‌خواهی نباید با رسانه جریان اصلی گفتگو کند.

حتی وقتی یک گزارشگر از رسانه اصلی با من تماس می‌گیرد و از من می‌خواهد که در خصوص برخی مقالات با اطلاعات کذب، اظهارنظر کنم، من شأنی برای آن‌ها قائل نمی‌شوم و در خواست آن‌ها برای گفتگو را نمی‌پذیرم و اگر آن‌ها پا را فراتر نهند و از زبان من ادعایی نادرست چاپ کنند از آن‌ها شکایت می‌کنم.

ما قبلا اینجا در این مورد مطلبی را منتشر کرده ایم

برگرفته از کتاب شمارش معکوس تا سوسیالیسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *